Szanowni Państwo
Aktualnie występują problemy z logowaniem i autoryzacją w bankowości elektronicznej.
Problem dotyczy narzędzi mToken (aplikacja mobilna) oraz "e-Podpis".
Nasz dostawca oprogramowania pracuje nad rozwiązaniem problemu. Szacowany czas usunięcia awarii wynosi 1 godzinę. (informacja z godziny 8:23)
Będziemy Państwa tutaj informować o wszelkich zmianach.
Aktualizacja z godz. 9:26
Problem z logowaniem za pomocą mToken i "e-Podpis" został usunięty o godzinie 8:40. Trwa jeszcze rozwiązywanie problemu z dostępem do strony logowania w bankowości EBP. Usunięcie awarii zostało przewidziane na godzinę około 11:00.
Aktualizacja z godz. 11:14
Przewidywany czas usunięcia awarii został przesunięty na godzinę 12:00.
Aktualizacja z godz. 11:50
W godzinach 12:00-12:15 będą wykonywane prace mające na celu przywrócenie dostępu do bankowości elektronicznej. Wystawiony został komunikat o pracach serwisowych.
Problemy zostały rozwiązane około godziny 12:25 i przywrócono dostęp do bankowości elektronicznej.
Aktualizacja z godz. 13:20
Obecnie występują problemy z wydajnością w bankowości elektronicznej. Część osób może się zalogować ale bankowość działa bardzo powoli, natomiast część osób nie może się zalogować w ogóle. Planowany czas usunięcia utrudnień 14:30.
Aktualizacja z godz. 14:37
W dalszym ciągu występują problemy z wydajnością bankowości elektronicznej. Aktualny czas usunięcia utrudnień 15:30
Wszystkie problemy zostały ostatecznie usunięte o godz. 15:10
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.