Skip to main content

Uruchomienie bankowości mobilnej w BSGo

28-04-2021

Szanowni Klienci,

Zgodnie z wcześniejszą informacją, w dniu 11.05.2021 około godziny 21:30 zostanie uruchomiona pełna funkcjonalność aplikacji mobilnej BSGo (dawny mToken Asseco MAA).

 

Od tego momentu będzie można obsługiwać rachunki z poziomu aplikacji mobilnej, tak jak przez bankowość elektroniczną:

  • dostępne będą wszystkie opcje z zakładki rachunki, tzn. historia rachunku, przelew, podgląd listy opłat, blokady i szczegóły oraz jeśli są aktywne wyciągi, będzie jeszcze opcja wyciągi
  • wykonywanie przelewów
  • podgląd sald rachunków, przed zalogowaniem do aplikacji, możliwe jest ustawienie kwotowe, bądź procentowe
  • podgląd lokat
  • podgląd kredytów
  • doładowania telefonów
  • podgląd przepływów
  • terminarz płatności

UWAGA

Jednorazowy i dzienny limit na przelewy wykonane z aplikacji BSGo zostaną ustawione na 1000 zł. Jeśli posiadają Państwo ustawione niższe limity w bankowości elektronicznej, np. 600 zł, wtedy ta wartość zostanie ustawiona również dla aplikacji mobilnej. Natomiast jeśli chcieliby Państwo ustawić wyższe limity, zapraszamy do złożenia wniosku w jednej z naszych placówek. Dla klientów indywidualnych (nie firm) istnieje również możliwość zmiany limitów przez bankowość elektroniczną (tylko z poziomu komputera czy przeglądarki w telefonie, w aplikacji nie ma możliwości zmiany limitów). Aby zmienić limity na rachunkach dla kanału internet (czyli komputer) albo dla kanału mobilnego (czyli aplikacja mobilna BSGo), należy wejść w ustawienia i wybrać "Kanały dostępu i limity do rachunków". Następnie wybieramy rachunek dla którego chcemy zmienić limity i ustawiamy interesujące nas limity. Należy natomiast upewnić się, że w opcji "Kanały dostępu i limity" mamy ustawione takie same, bądź wyższe limity. Jest to ustawienie ogólne, czyli jeśli mamy 2 rachunki z limitami dziennymi po 100 000 zł i limit ogólny również mamy ustawiony na 100 000 zł. Wtedy możemy wykorzystać limit dzienny dla jednego rachunku ale nie wykorzystamy limitu dla drugiego rachunku, ponieważ limit ogólny zacznie nas blokować.

 

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji po uruchomieniu pełnej funkcjonalności, zostaną Państwo przywitani infomacją o zmianach.

Jeśli chcą Państwo aby aplikacja działała tak jak dotychczas, czyli jako token, trzeba nacisnąć niebieski teskt "tutaj...", co pokazane jest poniżej.

funkcjonalno tokena

W każdym momencie po wybraniu tej opcji, można aktywować pełną funkcjonalność z poziomu ustawień.

aktywacja penego zakresu

Natomiast aby od razu uruchomić bankowość mobilną w aplikacji, należy nacisnąć "PRZEJDŹ"

1 uruchomienie i aktywacja penego zakresu