Skip to main content
  • AKTUALNOŚCI
  • Zmiana indywidualnej bankowości elektronicznej

Zmiana indywidualnej bankowości elektronicznej

17-11-2020

Szanowni Klienci

Zgodnie z wcześniej udostępnianymi informacjami, pragniemy poinformować iż w dniu 19.11.2020 bankowość indywidualna CBP zmieni się w bankowość EBP.

W związku z tym, w dniu 19.11.2020 w godzinach 19:00-22:00 zostanie wyłączona możliwość logowania do bankowości internetowej. W przypadku wcześniejszego zakończenia prac, przywrócona zostanie również możliwość logowania. Historia rachunków zostanie zaczytana o godzinie 22:00 ale tylko z ostatnich 180 dni. Kolejne etapy zaczytywania historii rachunków będą się odbywać w kolejnych dniach.

W bankowości EBP nie ma możliwości logowania korzystając z Tokena RSA. Jeśli dalej korzystają Państwo z Tokena RSA, prosimy o niezwłoczne złożenie wniosku w sprawie korzystania z systemu CUI w jednej z naszych placówek, bądź po zalogowaniu do bankowości elektronicznej. Wniosek w bankowości elektronicznej można złożyć w zakładce wnioski, klikamy przycisk UTWÓRZ i wybieramy z listy Zmiana środka dostępu. Po uzupełnieniu wniosku proszę oczekiwać na wiadomość SMS z danymi do logowania (proszę mieć na uwadze, iż wiadomość wysyłana jest przez pracownika banku, więc nie otrzymają Państwo wiadomości od razu po złożeniu wniosku). Do wniosków złożonych przez bankowość elektroniczną zostanie przypisane logowanie poprzez aplikację na telefon. Jeśli wolą Państwo potwierdzenia poprzez kody SMS zamiast aplikację, prosimy złożyć wniosek papierowy i wybrać odpowiedni sposób logowania.

Aby wejść na stronę logowania do nowej bankowości, proszę w dowolnym miejscu na stronie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ, a później BANKOWOŚĆ EBP, bądź otworzyć ten odnośnik:

https://ebp.bskarczew.cui.pl/frontend-web/app/auth.html#/content/login

Przez jakiś czas możliwe będzie logowanie przez dotychczasową stronę logowania, a po zalogowaniu zostaną Państwo przeniesieni do strony z nową bankowością.

Przypominamy o istnieniu instrukcji pierwszego logowania i korzystania z bankowości korzystając z kodów SMS, bądź aplikacji mobilnej:

https://www.bskarczew.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/srodki-autentykacji-w-bankowosci-indywidualnej

 

 

Powyższa informacja dotyczy tylko bankowości indywidualnej, klienci korzystający z bankowości korporacyjnej zostaną przeniesieni do nowej bankowości w późniejszym terminie.