Przejdź do głównej treści
  • AKTUALNOŚCI
  • Zmiany w bankowości elektronicznej i środków dostępu.

Zmiany w bankowości elektronicznej i środków dostępu.

05-08-2020

Szanowni Klienci

Nadchodzą poważne zmiany w bankowości elektronicznej. Bankowość indywidualna oraz korporacyjna zostają połączone w jedną spójną całość.

Nowa bankowość elektroniczna pozwoli np.

  • zaimplementować podgląd rachunków oraz wykonywanie płatności w aplikacji mobilnej mToken Asseco MAA,
  • klienci korporacyjni będą mogli korzystać z bankowości stacjonarnie jak i mobilnie z wykorzystaniem większej ilości metod autoryzacji takich jak np. kod SMS,
  • zwiększyć komfort korzystania z bankowości poprzez funkcjonalności device fingerprint (identyfikacja urządzenia z którego następuje logowanie do bankowości), po dodaniu urządzenia jako zaufane np. nie będzie wymagany kod SMS przy logowaniu.

 

Przygotowano instruktażowe filmy do nowej bankowości, aby mogli Państwo zaznajomić się z jej obsługą. Filmy dostępne są pod tym adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=r_33KXdbxXU&list=PLXJ5WvKSx5sX0cJ7aFcLJxictqHsCl-4w

 

W związku z wdrożeniem nowej bankowości internetowej (planowany termin uruchomienia to 28.08.2020 r.) oraz wycofaniem z obsługi tokenów RSA, prosimy o niezwłoczne wypełnienie i złożenie w Banku, wniosku w sprawie korzystania z systemu CUI. Wniosek oraz instrukcje dotyczące nowych metod autentykacji i autoryzacji dostępne są pod adresem:

https://www.bskarczew.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/srodki-autentykacji-w-bankowosci-indywidualnej

 

Prawidłowo wypełniony wniosek (wymagane jest wypełnienie punktu 3 i 4) oraz podpisany zgodnie z Kartą Wzorów Podpisu można złożyć w urnie (poza kolejnością) znajdującej się na Sali obsługi klienta w budynku Centrali lub bezpośrednio pracownikowi Banku Spółdzielczego w Karczewie. Po złożeniu wniosku w placówce Banku proszę oczekiwać na otrzymanie identyfikatora logowania i pierwszego hasła w wiadomości SMS.

 

Powyższy komunikat nie dotyczy Klientów korzystających z aplikacji mobilnej mToken Asseco MAA bądź autoryzacji SMS.

 

Dla użytkowników bankowości korporacyjnej korzystających z tokena RSA (bez karty) również prosimy o składanie wniosków o zmianę środka dostępu. Natomiast użytkownicy posiadający kartę mogą zalogować się z użyciem karty zamiast tokena, wpisując swój PIN.

Niezłożenie wniosku w w/w terminie może spowodować ograniczenie w dostępie do bankowości internetowej.

 

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie nowej bankowości elektronicznej, proszę kierować je na adres mailowy

obsluga@bskarczew.com.pl