Skip to main content

MojeID - Profil Zaufany

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Karczewie. Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

Czym jest mojeID?

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 
Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.
 
 

Centrala Banku Spółdzielczego w Karczewie

ul. Kościelna 59,
05-480 Karczew

Pion Obsługi Klienta od 8:00 do 18:00
Telefon: (22) 780 65 34
FAX: (22) 780 67 79

e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

Filia osiedle "Ługi"

ul. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego 1,
05-480 Karczew

Telefon: (22) 780 73 97
FAX: (22) 780 97 84

Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:00

Filia w Józefowie

ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1,
05-420 Józefów (budynek Urzędu Miasta Józefowa)
 
Telefon: (22) 769 21 85
FAX: (22) 769 21 85

Czynna w dni robocze w poniedziałek od 9:30 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:00

Punkt kasowy w Otwocku

ul. Górna 13,
05-400 Otwock (budynek Starostwa Powiatowego w Otwocku)

Czynny w dni robocze w poniedziałek od 8:00 do 17:00, od wtorku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w piątek od 8:00 do 15:00