Przejdź do głównej treści

MojeID - Profil Zaufany

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Karczewie. Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

Czym jest mojeID?

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 
Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.
 
 

Napisz do nas

Centrala Banku Spółdzielczego w Karczewie

ul. Kościelna 59,
05-480 Karczew

Pion Obsługi Klienta od 8:00 do 18:00
Telefon: (22) 780 65 34
FAX: (22) 780 67 79

e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

Filia osiedle "Ługi"

ul. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego 1,
05-480 Karczew

Telefon: (22) 780 73 97
FAX: (22) 780 97 84

Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:00

Filia w Józefowie

ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1,
05-420 Józefów (budynek Urzędu Miasta Józefowa)
 
Telefon: (22) 769 21 85
FAX: (22) 769 21 85

Czynna w dni robocze w poniedziałek od 9:30 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:00

Punkt kasowy w Otwocku

ul. Górna 13,
05-400 Otwock (budynek Starostwa Powiatowego w Otwocku)

Czynny w dni robocze w poniedziałek od 8:00 do 17:00, od wtorku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w piątek od 8:00 do 15:00