Skip to main content
  • BS-SMS

    BS-SMS

    Oferujemy Państwu nowoczesną usługę BS-SMS, która pozwoli Państwu korzystać z rachunku za pośrednictwem telefonu komórkowego będąc np. w podróży lub na wakacjach. Dzięki usłudze BS-SMS w każdej chwili możecie Państwo otrzymać informację o stanie swojego rachunku, zmianie salda, historii dokonanych operacji. Informacje takie przesyłane są na telefon komórkowy w formie SMS-a (krótkiej wiadomości tekstowej). Możliwe jest również składanie tą drogą poleceń przelewów na zdefiniowane wcześniej w Banku rachunki.

    Korzystanie z usługi jest bardzo proste i bezpieczne, możliwe z dowolnego miejsca na świecie, a także dostępne przez całą dobę i przez cały rok. Jedynym warunkiem korzystania z usługi jest posiadanie rachunku w Banku oraz telefonu komórkowego zarejestrowanego u jednego z polskich operatorów sieci komórkowych. Usługa BS-SMS przypisana jest do jednego numeru telefonu komórkowego Klienta. W razie utraty telefonu lub karty SIM należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Banku.

    W ramach usługi BS SMS oferujemy Państwu:

    Funkcje pasywne

    Funkcje pasywne - za ich pomocą Klient może otrzymywać wiadomości tekstowe SMS o zdarzeniach jakie wystąpiły na jego rachunku. Wiadomości wygenerowane i wysyłane są automatycznie przez system bankowy.

    Funkcje pasywne, dają następujące możliwości:

    powiadomienie o zrealizowaniu przelewu
    powiadomienie o odrzuceniu przelewu
    powiadomienie o zmianie salda
    powiadomienie o wystąpieniu debetu
    powiadomienie o zalogowaniu do usługi Intercomp
    automatyczne powiadomienie o saldzie

    Funkcje aktywne

    Funkcje aktywne są to zlecenia Klienta w postaci wiadomości tekstowych SMS w ściśle ustalonym formacie, wysyłane do Banku o dowolnej porze w celu wykonania określonej operacji. Aby możliwe było korzystanie z powyższych funkcji należy w Banku prowadzącym rachunek złożyć wniosek i podpisać stosowną umowę podając między innymi numery rachunków odbiorców, na które mają być wykonywane przelewy. W funkcjach aktywnych do identyfikacji Klienta wykorzystywany jest PIN nadawany przez Bank wewnątrz bezpiecznej koperty.

    Funkcje aktywne umożliwiają:
    • uzyskanie informacji o saldzie rachunku
    • wysyłanie przelewu na wcześniej zdefiniowane rachunku odbiorców
    • uzyskanie informacji o predefiniowanym rachunku Klienta
    • otrzymanie wykazu ostatnio przeprowadzonych operacji (max 5), czyli mini-wyciągu

    Jeśli wysyłane zapytania do Banku zawierają niepoprawną składnię to Klient otrzyma informację o:

    • błędnym formacie SMS-a
    • błędnej autoryzacji
    • błędnych danych zawartych w zapytaniu

    Centrala Banku Spółdzielczego w Karczewie

    ul. Kościelna 59,
    05-480 Karczew

    Pion Obsługi Klienta od 8:00 do 18:00
    Telefon: (22) 780 65 34
    FAX: (22) 780 67 79

    e-mail:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

    Filia osiedle "Ługi"

    ul. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego 1,
    05-480 Karczew

    Telefon: (22) 780 73 97
    FAX: (22) 780 97 84

    Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 17:00

    Filia w Józefowie

    ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1,
    05-420 Józefów (budynek Urzędu Miasta Józefowa)
     
    Telefon: (22) 769 21 85
    FAX: (22) 769 21 85

    Czynna w dni robocze w poniedziałek od 9:30 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:00

    Punkt kasowy w Otwocku

    ul. Górna 13,
    05-400 Otwock (budynek Starostwa Powiatowego w Otwocku)

    Czynny w dni robocze w poniedziałek od 8:00 do 17:00, od wtorku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w piątek od 8:00 do 15:00