Przejdź do głównej treści

Oferujemy Państwu nowoczesną usługę BS-SMS, która pozwoli Państwu korzystać z rachunku za pośrednictwem telefonu komórkowego będąc np. w podróży lub na wakacjach. Dzięki usłudze BS-SMS w każdej chwili możecie Państwo otrzymać informację o stanie swojego rachunku, zmianie salda, historii dokonanych operacji. Informacje takie przesyłane są na telefon komórkowy w formie SMS-a (krótkiej wiadomości tekstowej). Możliwe jest również składanie tą drogą poleceń przelewów na zdefiniowane wcześniej w Banku rachunki.

Korzystanie z usługi jest bardzo proste i bezpieczne, możliwe z dowolnego miejsca na świecie, a także dostępne przez całą dobę i przez cały rok. Jedynym warunkiem korzystania z usługi jest posiadanie rachunku w Banku oraz telefonu komórkowego zarejestrowanego u jednego z polskich operatorów sieci komórkowych. Usługa BS-SMS przypisana jest do jednego numeru telefonu komórkowego Klienta. W razie utraty telefonu lub karty SIM należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Banku.

W ramach usługi BS SMS oferujemy Państwu:

Funkcje pasywne

Funkcje pasywne - za ich pomocą Klient może otrzymywać wiadomości tekstowe SMS o zdarzeniach jakie wystąpiły na jego rachunku. Wiadomości wygenerowane i wysyłane są automatycznie przez system bankowy.

Funkcje pasywne, dają następujące możliwości:

powiadomienie o zrealizowaniu przelewu
powiadomienie o odrzuceniu przelewu
powiadomienie o zmianie salda
powiadomienie o wystąpieniu debetu
powiadomienie o zalogowaniu do usługi Intercomp
automatyczne powiadomienie o saldzie

Funkcje aktywne

Funkcje aktywne są to zlecenia Klienta w postaci wiadomości tekstowych SMS w ściśle ustalonym formacie, wysyłane do Banku o dowolnej porze w celu wykonania określonej operacji. Aby możliwe było korzystanie z powyższych funkcji należy w Banku prowadzącym rachunek złożyć wniosek i podpisać stosowną umowę podając między innymi numery rachunków odbiorców, na które mają być wykonywane przelewy. W funkcjach aktywnych do identyfikacji Klienta wykorzystywany jest PIN nadawany przez Bank wewnątrz bezpiecznej koperty.

Funkcje aktywne umożliwiają:
  • uzyskanie informacji o saldzie rachunku
  • wysyłanie przelewu na wcześniej zdefiniowane rachunku odbiorców
  • uzyskanie informacji o predefiniowanym rachunku Klienta
  • otrzymanie wykazu ostatnio przeprowadzonych operacji (max 5), czyli mini-wyciągu

Jeśli wysyłane zapytania do Banku zawierają niepoprawną składnię to Klient otrzyma informację o:

  • błędnym formacie SMS-a
  • błędnej autoryzacji
  • błędnych danych zawartych w zapytaniu

Napisz do nas

Centrala Banku Spółdzielczego w Karczewie

ul. Kościelna 59,
05-480 Karczew

Pion Obsługi Klienta od 8:00 do 18:00
Telefon: (22) 780 65 34
FAX: (22) 780 67 79

e-mail:
centrala-bs.karczew@bankbps.plcentrala-bs.karczew@bankbps.pl
info@bskarczew.pl

Czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00